Alla inlägg den 9 december 2008

Av Lisa Persson - 9 december 2008 17:06

Hej där här är jag igen. Inte så ofta med ibland iallafall.

Jag jag bor och njuter i min nya lägenhet. Ska till Ikea och fixa lite nya saker som skall göra att jag kan stoppa alla mina saker i en låda och dra igen....skratt. Nej men det behövs.


Annars så jobbar jag och bara är. Har fått erfara att ärlighet också kan skada en. Men i längden så mår man bäst av att vara ärlig än att ljuga eller lägga till. Ja man kan såra människor med att vara ärlig men då har man rent mjäl i påsen iallafall. Så keep on Rocking


Till nått annat. Jag har lagt upp lite nya bilder på modellbilder.se så kolla in länken nedan för mer bilder.

Kram Linda

http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=30302

Av Lisa Persson - 9 december 2008 14:00

Kommer in och tackar er för i går kväll.

Ni som kom på tjejinsperationes kvällen.

Så kul att ni kom och att vi har en sådan härlig stäming hos oss pga av er som kom. Och jag kan berätta att det är kväll också om ni har lust att komma. Nya saker i kväll igen. Linda och jag finns där för att prata om våran bok med dom som vill.  Jag tänker på att jag är med på detta. För ett par år sedan hade jag inte varit med på detta pga min panikångest. Nu står jag och pratar om den och känner efter också när jag gör det.

 Visst känner jag av den då men inte "PANIKÅNGEST" utan ett litet påslag bara. Gissa om jag är stolt över mig själv. Kommer ihåg i sommrast när jag och Linda skulle prata på tisdags kul. När jag står där på scenen så säger jag panikångest. Jag lider av detta så blev,

Linda blir orolig för mig att tänker, säger hon ordet igen så får hon det.*ler*Det var gulligt av Linda att tänka så för det visar att hon förstod mig också.

Jag vet att jag tänkte tänk att jag står här och pratar om min panikångest.

Herre gud vad jag har klarat av mycket detta år.

ÅR 2009 KOMMER OCKSÅ ATT BLI BRA.

Ja detta var en liten tanke som kom upp medans jag satt mig här nu.

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att träffa lite tjejer i kväll igen.

Ni är så välkommna så.

Kram Lisa

Av Lisa Persson - 9 december 2008 11:33



 http://www.energica.se/Bestsellers.aspx

 

Kolla in vi ligger på 4 Plats med boken.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards