Alla inlägg den 1 december 2008

Av Lisa Persson - 1 december 2008 22:17

VINN VÅRAN BOK
Skriv in ditt namn här på bloggens sida så drar vi ett namn om en vecka.
Lisas son Marcus drar namnet och vi hör av oss till kanske just dig.
Just du kanske är en vinnare.
 LYCKA TILL

Av Lisa Persson - 1 december 2008 17:39

Marcus är hemma i dag också.

Han är så trött och slut efter allt. Han slog huvudet när han tuppade av i går och har ont. I dag sov han länge och sen ringde jag min pappa och frågade om vi inte skulle hämta gran till mig och Marcus. Så vi åkte upp på skogen och tog en fin gran som vi har ute och sen en liten gran jag har i hallen nu, med tomte belysning i. Sen tog jag långa grankvistar och la framför dörren det brukar vi ha. Det blev så fint så med allt.

Sen gick vi till vårat förra ställe vi bodde på. Där vi ska ha tjejinsperations kvällarna. Dom har byggt om huset till ett B & B. Vikarbyn har ett vandrarhem.

http://www.vikarbyn.com/

Sen gick vi hem och Marcus la sig och sov i över 2 timmar.

Jag önskar jag kunde sova lite också. Jag har svårt att koppla av när Marcus är dårlig och jag blir alltid sjuk också då.

 

Nu har jag ont i halsen och huvudet och är yr. Typist stress som jag känner av. När Marcus blir sjuk så känner jag hur lätt jag har för att äta. Men samtidigt så är jag glad att jag känner varför jag vill äta. Det beror på att jag känner mig ensam med Marcus. Har ingen som stöttar upp mig, orolig,stressad m.m Men att jag kan tänka bara varför gör det mycket enklare. Nyss gjort pannkaka  till Marcus. Jag hatar att göra pannpaka och våfflor. Tycker det bara är bukfylla. Men jag gör det när jag vill vara snäll emot Marcus. Han älskar det. Och jag tog bara en pannkaka pga att jag satt och tänke på varför jag åt. Jag var inte hungrig eller ens sugen på det utan jag tog bara för att ha något i munnen.

Det var bara för att ge mig själv lite tröst.

Tänk så många gånger man gör det utan att ens veta om det.

Pratade nyss med en kompis Maria hon hade varit hos tandläkaren och fixat några nya tänder. Det gick bara på 16.000 Det skulle ha gått på 22.000 men hon fick lite i från Försäkringskassan.

Fy för att gå till tandläkaren.

Jag kanske ska dejta en tandläkare så jag kommer över min rädsla för tandläkaren.

Finns det någon tandläkare här på bloggen?

Som vill hjälpa mig*ler*

Hör av dig bara .

Kram Lisa

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards