Alla inlägg den 4 december 2008

Av Lisa Persson - 4 december 2008 17:17

Det är inte så lätt!

Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
att samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar.

Av Lisa Persson - 4 december 2008 08:35


 Gå längre ner på sidan och var med på våran tävling.

Du kan vinna våran bok

LYCKA TILL

Av Lisa Persson - 4 december 2008 08:18

Hej på dig!

Nu har jag inte haft tid eller ork att skriva på två dagar.

Jag är genom förskyld  och hes nu. Vet att kroppen min säger i från nu. Snälla Lisa vila lite nu. Jag har varit ute i skogen och sätt när Marie tagit en gran på moffars ägor. Det kommer en bild under dagen att läggas in.

Marie är ju hon som köpte huset där jag bodde. JO sen måste jag berätta att hennes far är Karnes Åke. Ja precis han, han dansade kalong ceronaden igår för mig och sjöng. Det var ett vackert ögon blick för mig*Fniss* Åke är Åke., jag fick mig ett gott skratt i allafall

Sen är det hos henne vi hade tjej insperation hos i går kväll.

Det var mycket trevligt.Det vart 55 personer som kom och tittade. Det var balkläder,nagelförlängingar, klippningar,massage,doftljus,alovera produkter,smink,solveiges anna,fredtex och mosshjärtan och glamour glitter hästar. Det på gick i 2,5 timme och det var mycket lyckad kväll.

Sen i går vart jag interjuvad för en tidning  vilket var mycket trevligt. Alla som man träffar ang interjuver skriver så bra och att man får se det innan det går till tryck tycker jag är jätte bra. Då han man alltid en chans att läsa och ändra på det.Så nu väntar jag på spänning att se denna interjuv också. Skriver om ett par veckor i vilken tidning det kommer i. Ska ner till http://www.solveigsanna.se/   och pröva en ny tuinka nu. Gud så spännande att se den. Åk till denna affär och kolla in vad mycket snyggt det finns där.

Sen ska jag hem och lägga mig för dagen.

Kram i från mig till dig//Lisa


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards