Alla inlägg under februari 2013

Av Lisa Persson - 3 februari 2013 11:20

Ja nu har en kusin till fått diagnosen Huntington..

Hon är bärare och hon låg så högt att hon kommer att få det ..

Jag och min syster är så ledsen för hennes skull och familj..

En jävla sjukdom är var det är..

Nu ska en kusin till få svaret på onsdag och jag håller tummar och tår för henne..

Jag har mycket kontakt med kusinerna och det är trevligt så klart men tufft när det bli sådanna här svar.

Tur dom kan stötta varandra..

Det är inte lätt som förälder att stå utanför detta och veta att ens barn blir sjuka. 

Tänker på mina kusiners mamma.. 

Mamma är så ledsen att vi ska behöva gå igenom detta också..

Och hon är ledsen för sin brorsbarn så klart..

Skönt med mamma för hon är så Positiv endå med sin sjukdom ännu.. 

Men svårare att gå och pratet blir sämre på henne.

Hon har nog nu smält detta med sjukdommen för hon ringer och ringer och säger hur mycket hon längtar och saknar oss varje dag.. Lilla mamma..

Vi letar efter ett hem till henne.. Och hon förstår att hon kan vara med och välja lite nu medans hon kan prata och tänka lite själv också och det tycker vi är viktigt.. Vi vill mamma så bra som möjligt så klart.


Sen i går så började jag frysa som bara den och fick jätte ont i magen.. Duscha varmt och gick och la mig..

Vaknade med att jag frös igen och hade då 39 graders feber och ännu ondare i magen och armarna..

Sov sov sov och sov så mycket det bara gick..

Har 38 i feber och ont i ben och armar och magen och en jävla huvudvärk.. dom säger det är flunsan..pust och stön.

Orkar inte ens sitta och sticka..

Ligger bara i sängen..

Hatar att vara sjuk...


Tar en kopp te och sover lite till


     LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards