Alla inlägg under mars 2011

Av Lisa Persson - 31 mars 2011 13:31

I morse kl 06.10 blev jag gammel moster till en liten kille...

Ett jätte grattis till Henrik"moster gullunge" och Amanda som fått sitt första barn...

Jag ringde in i morse till falun och grattade dom och fick höra historien om hur lillis kom till världen...

Och det bästa av allt är att jag hörde honom i bakgrunden hela tiden...

Ännu ett stort grattis till er alla tre...


Jag är en stolt gammelmoster i dag...


LOVE LISA



Av Lisa Persson - 30 mars 2011 22:35

Min hemliga vännnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

Du fick en bra dag....

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 28 mars 2011 15:19

 

Älskar detta Märke....


Sen det bästa märket för handkräm och fotkräm är...

    

Fick detta Märke av min syster i julklapp SASCO.....

Så bra är detta märke för händer och fötter...

Ett super tips från mig....


LOVE LISA..

Vilket är ditt hudvårdsmärke som ligger på topp....?

Av Lisa Persson - 28 mars 2011 15:17

Först såg jag några spår på osten..

 

Sen nu när jag kom hem från jobbet så kom lilla Nemo och ville mysa med mig..

   

Han kurrar och kurra och njuter...

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 26 mars 2011 18:10

 

 

 

Ingredienser

  • 4cl (2 delar) Irländsk whiskey
  • 8cl (4 delar) Varmt kaffe
  • 3cl (1½ delar) Vispgrädde
  • 1 tsk brunt socker

Gör så här

Koka kaffe
Blanda i whiskey och socker - låt absolut inte koka!
Häll upp i ett glas (hellst ett irländskt kaffeglas)
Toppa med grädden.
Servera varm

Tips!

Ställ en sked i glaset när du häller över kaffet så minskar risken att glaset spricker.

När du häller över grädden håll då skeden uppochner precis över kaffet, häll grädden försiktigt på skeden och låt den glida ner i kaffet - då blandas inte kaffet med grädden.



 

Av Lisa Persson - 26 mars 2011 18:06

Vilken dag och så härligt så att få saker gjorda fast det inte var så meningen i dag..

Sydde nya gardiner till Marcus och han blev så nöjd..

Kul Kul och han fick storstädat i rummet också...

Va nog bra med sillunch   

Sov middag en stund också...

Nu ny duschad och redo för kvällen....

Kram Kram 

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards