Alla inlägg under november 2011

Av Lisa Persson - 30 november 2011 18:48

Ja tänk att denna artikel gjordes i början av detta år och kommer nu..

Har inte varit nervös för denna artikel som jag trodde jag skulle vara..

Tänk hur det har varit..

Ja mitt liv. Jag fick något som hette panikångest och dom ville att jag skulle läsa om det och skickade med några papper om det, men jag kan säga att under minst 17 år med panikångest kunde jag inte läsa om det alls..

Fick panikångest bara att börja läsa symtomerna..

Och nu kommer det en artikel om att jag har haft så svår panikångest..

Fast jag har ju skrivit en bok om min vikt nergång och det står lite om det så kändes det mycket större att gå ut med detta..

Tänk när Susanne som gjorde artikeln skrev ett mail till mig och undrade om jag ville prata om detta så bara grät jag när jag läste mailet..

Blev både glad och "gråtlycklig" detta är ju något jag vill hjälpa folk med..

Detta ska inte ens en värsta vän behöva gå igenom...

 

Tänk för en tre år sedan så hade jag aldrig trott att jag skulle kunna göra så mycket som jag kan i dag..

Ja jag håller på att ta tillbaka mitt liv med både stora hinder och små hinder..

Kämpar det gör jag ännu och har en bit kvar men tagit redan långa och många kliv åt rätt håll..

Det värsta med panikångsten är att jag är både färgstark och skrattig och låter mycket men jag vet att det är det som gjort att jag har orkat med detta..

Men då "ser" ju inte folk att man mår så dåligt... Utan säger hon Lisa som är så pratig och låter och syns kan ju inte ha panikångest...Men så är det med folk....Och det har jag lärt mig att leva med ....

Jag hoppas jag kan hjälpa någon med denna artikel med att berätta hur jag har haft det och hur jag har gjort det för att det skulle bli bättre..

Styrke kramar till er med panikångest...

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 30 november 2011 14:16

Ett stort grattis på din 8 månaders dag vännen......

       


Kort i från när han var med mig.. sin gammel moster en dag..

Vi hade så mysigt så och det gick så bra med denna härliga kille.. Gissa om han fick pussar av mig..ler


Här är det ett kort på han och hans mamma och pappa... 

 

Och här är Vidde med sin farbror Mange...

   Gud så fina killar jag har runt omkring mig ..

Moster till dom fina killarna och gammel moster till Vidar och mamma till den super fin kille Marcus...


Sen har jag varit på klass träff för några helger sen och det var super kul som alltid..

men det vart inga bra kort, lägger ut dom endå så klart..fniss

                   


Tack Karin och Cin för ni fixade fetsen..



Sen var det matgrupp i går kväll med tjejerna.. 



Här ska det bli  leverpastej


 OCH DEN BLEV JÄTTE JÄTTE GOD........





Jag och Linda Bergkneckt bakar hårtbröd som blev jätte gott det med...

Vad härligt med alla goa skratt det blir när vi träffas..

Och undra om dom nya brudarna hänger med i vårat skratt också..fniss.. dom har inget val..........


   

Ja här ser ni bild på brödet också..

Nä nu måste jag fixa det sista innan jag och Marcus drar till Mora och handlar julklappar...


LOVE LISA


Av Lisa Persson - 7 november 2011 19:15

 

Julklapps "tips"


Beställ till dig själv eller ge mor/far/dotter eller din son en städning i julklapp på 2 timmar så är du med på en utlottning på att få en vårstädning på 3 timmar. Ring och köp present kort hos ViKan eller kom och gör oss ett besök i bagarstugan som ligger vid bystugan.

Detta gäller bara fram till den 16 december. Priset för denna julklapp blir då 350kr med Rutavdrag.


Eller varför inte anlita oss till din julstädning.



Ring oss 076/7856710


Vi har F-skattsedel och Försäkringar.

Av Lisa Persson - 7 november 2011 19:06

Visst är det härligt då...

Nu ser jag fram emot tisdagen också..

Tycker om mitt nya jobb och du Roger här ska det säljas till buss resor...

Nu när jag stod och lagade mat i kväll så bakade jag äppelmuffins och dom blev så bra dom med..

Jag det är en härlig känsla när man känner flytet...

Vill och vill mera mera och jag kan och kan... Så härligt så härligt.. Som ett lyckorus på något sätt.

Hoppas känslan sitter kvar länge....


LOVE LISA


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards