Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

varit jobbigt ett tag nu..

Av Lisa Persson - 9 oktober 2013 19:11

Jag mår bra med att jag har gjort min operation och det går så bra med mat och dryck..

Tyvärrrrrr så fick jag en jätte böld på min höna och var så jävla sjuk av den.

För två veckor sedan började det.. När jag var inne på 6 dagen efter operationen...

På ett dygn fick jag en böld som var stor som ett höns ägg..

Fick åka in och skära i den dagen efter och det var den jävligaste smärtan jag kännt i hela mitt liv..

Bet mig själv i armen och mina vader och underarmarna hade jag fått träningsvärk av att jag spännde mig så av smärtan..

Sen hem och sen tillbaka på natten igen för då hade jag 39,6 i feber och mådde jätte pissigt vill jag lova..

Snabbsänkan låg på 185 och mina levervärden var alldeles för höga och jag hade för mycket vitablodkroppar och fått bakterier i blodet pga bölden..

Fick ligga där ett par dagar och få dropp  och penicillindropp..

Värderna blev lite bättre på två dagar men fortfarande så var det för högt.

Åkt in och ut varnnan dag och tagitit proverna och nu så ligger dom bra men ska dit igen nästa vecka och kolla upp så det är lika bra efter penicillinen..

Jag och dr utredde att jag inte kunde ha fettlever efter som jag hade gått ner 25 kg och jag hade operetat bort gallan och jag hade inte druckigt på 7 veckor så vi vart oroliga och det skulle vara en tumör..

Men efter 3 dagar så hade det sjukit så bra att vi släppte dom tankarna..

Tack och lov för det..

Nu har det varit så mycket att nu måste jag få kraft att komma tillbaka helt och hållet..

 

Ja tänk att magen fixade medicinen oxå.. Tjohhooooooooo så lycklig jag va för det så inte det skulle börja krångla...

Mina operationsmärken syns knappt.. Känns som jag inte ens har opat mig ..  

Nu är jag trött och slut och vilar och vilar..

Men äter hela tiden..   

 

I kväll har jag varit ute och gått och det var 16 grader ute.. så härligt så var det men nu trött i mössan..

Ja nu lägger jag mig kl 21.00 på kvällarna för jag har blivit så kvällstrött som jag aldrig har varit tidigare..

Nu te och en hårdmacka med ost och skinka på..

Natti Natti

 

LOVE LISA

 

 

 
 
Teresia

Teresia

12 oktober 2013 01:23

Snygg blogg kolla gärnain min:)

http://divictlerner.bloggplatsen.se

Lisa Persson

12 oktober 2013 11:04

Tack så mycket för det och jag gör ett besök hos dig så klart..

 
Greta

Greta

12 oktober 2013 01:50

fin blogg besök gärna min:):)

http://lissettesliv.blogg.se

Lisa Persson

12 oktober 2013 11:04

Tack och absolut gör jag det..

 
Ofelia

Ofelia

12 oktober 2013 04:18

Vilken snygg hemsida du har!

http://fortalwyneho.devote.se

Lisa Persson

12 oktober 2013 11:03

Tack så mycket för det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards