Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Hej hopp gummi snopp...

Av Lisa Persson - 12 oktober 2013 11:05

I går kväll var jag på en seans i Furudal och på grupp seansen så kom det en gammal vän fram som nyss gått bort i canser och bad mig om förlåtelse...

Jag visste innan jag åkte dit att jag skulle träffa henne..

Sen fick jag ha en egen seans med Anette Parborn & Helena Vestin..

Det var så roligt och allt stämmde nu så nu vet jag hur jag ska göra ...

Nu så håller Marcus på att göra sista rycket innan han åker på älgjakt en vecka med att måla fönstrena..

 

Ps.. vad gör dom här då....

 

Ja nu drar jag och handlar för snart kommer min lilla vidde till mig.."gammelmoster" och vi ska mysa och äta och läsa och leka och se på film i dag ..

Han ska sova hos mig..

Längtar så .....

Kram på er och hoppas solen lyser på dig oxå i dag..

 

LOVE LISA

 

 

Ps vill inte få sådant i älglådan till nästa helg..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards