Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Lisa Persson - 19 augusti 2010 13:33


  


2Pers


1 Stor attraktion  (gärna ömsesidig)

2 delar stark spänning

2 intresse för varandra

(ev bevarat många år)

1-4 levande ljus

4 spetsade öron och dito öppna öron

3-17 minnen (ev gemensamma)

879 mått humor och känslighet

1värme-hetta


Duka vackert, inte stelt.

Tänd ljusen.

Blanda pirrig förväntning och ett stort lugn.

Bevara spänningen.

Visa intresse och var mycket generös med ömsint omtanke.

Servera gott men lätt...

Undvik att fylla bordet med en massa fat och karotter och prydnadssaker.

Bered plats för händerna som ska mötas.

Spetsa öronen och låt humorn komma till sin rätt.

Håll spänningen vid liv och låt attraktionen växa.

Öka värmen och smaka av varandra...


Ja detta var väl ett super bra tips inför helgen...

Lycka till


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 19 augusti 2010 11:49

Ja det var ju inte länge sen jag var sjuk och så blev jag sjuk igen..

Jag hade något som kallades för 6 veckors hostan förra gången och nu är det bara en förkylning hoppas jag..

Fick feber en dag bara och sen en hemsk rethosta..

Men nu har jag varit och stor handla på affären...

Det är så jobbigt att ta reda på matkassar när man kommer hem och det ska in på sin plats..

I dag blev det 5 mat kassar som skulle in..

Men nu är allt på plats..

Så nu blir det kaffe och sen vila..

Bara slut av detta..

Marcus sov hos Patte i natt och dom började skolan i dag...

Ja nu blir det ett år till för dom och sen ett år till......

Sen är dom klara....

Hoppas jag är bra i morgon för festen...

I kväll om jag orkar så ska jag hjälpa Kärran med lite pyssel inför morgondagen..

I morgon ska jag göra en god dillmajonäs man ska ha att doppa det häftiga brödet vi bakade i söndags...

Skriver receptet  senare...

Nu vila..

KRAM LISA


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards