Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Lisa Persson - 18 augusti 2010 19:10

  

Fick nyss en bild på hur det ser ut nu uppe på byn...

Är detta säkert eller vad säger du?????? ska detta stoppa farten?????

Detta är skratt retande tycker jag...

Jag lägger ner energi på detta för jag inte vill att det ska hända en olycka..

Tack alla snälla ni som skickat en liten hälsning till mig ang riksvägen...

Tack det får en att kämpa vidare..... För Vikarbyn


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 18 augusti 2010 09:14

- Varför badar du i den här porlande bäcken?
- Som elektriker älskar jag watten med ström i!

- Bagarmäster! Hur mycket jäst skall det vara i kakdegen?
- Det får du slå upp i gästboken!

En ägare till en bar intervjuade tre kvinnor som sökte jobb. Alla tre fick samma fråga: 
- Om du hittade en guldtia på golvet, vad skulle du göra med den? 
Den första sökanden sa att hon skulle lägga tian i kassaapparaten. 
Den andra sa att hon skulle lägga den i välgörenhetsboxen på bardisken.
Den tredje sa att hon skulle lägga den i dricksboxen. 
Och frågan är – vem fick jobbet? 
Tjejen som hade störst bröst förstås!

Sågverksägaren hade förlorat 50 000 kr på ett bräde.

- Varför är damfrisörskor så populära hos karlar?
- De är lockande!

Och så var det sjömannen som seglat på de sju haven, men när han dog då fick han äntligen ro.

Vad sade blondinen efter att ha legat med sotaren?
- Inte visste jag att svarta färgade av sig.

Kan en elektriker vara sladdbarn?

- Varför är mjölnarens barn så bleka?
- Han har rent mjöl i påsen.

- Mjölnaren förskingrade visst en massa pengar.
- Ja, han hade inte rent mjöl i påsen.

Arbetsskada hos frisörer: kamaxelbrott.

Det var en gång en stålverksarbetare som åt så mycket järntabletter att han blev alldeles ringrostig.

- Jag vill bli brandman för då blir man alltid varmt mottagen.

Detta är inte kloakt, sa han på reningsverket.

- Vilken sjukdom är vanligast bland brandmän?
- Det måste vara mjält
brand.


FNISS LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards