Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

jag börjar bli bättre nu..

Av Lisa Persson - 19 augusti 2010 11:49

Ja det var ju inte länge sen jag var sjuk och så blev jag sjuk igen..

Jag hade något som kallades för 6 veckors hostan förra gången och nu är det bara en förkylning hoppas jag..

Fick feber en dag bara och sen en hemsk rethosta..

Men nu har jag varit och stor handla på affären...

Det är så jobbigt att ta reda på matkassar när man kommer hem och det ska in på sin plats..

I dag blev det 5 mat kassar som skulle in..

Men nu är allt på plats..

Så nu blir det kaffe och sen vila..

Bara slut av detta..

Marcus sov hos Patte i natt och dom började skolan i dag...

Ja nu blir det ett år till för dom och sen ett år till......

Sen är dom klara....

Hoppas jag är bra i morgon för festen...

I kväll om jag orkar så ska jag hjälpa Kärran med lite pyssel inför morgondagen..

I morgon ska jag göra en god dillmajonäs man ska ha att doppa det häftiga brödet vi bakade i söndags...

Skriver receptet  senare...

Nu vila..

KRAM LISA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards