Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Lisa Persson - 7 augusti 2010 08:08

Jag har inte skrivit så mycket under några dagar men det valet har jag gjort själv..

Ibland så vill jag bara ta ledigt för att vara och då vill jag inte ens berätta vad jag gör..

Men kan säga att jag var med på radion här om kvällen och vann en skiva..

Var ner till Rättvik i går och skulle hämta den..

Oppsssssssssss där låg mitt namn och ingen skiva..

Jaja kom tillbaka i morgon sa dom...

Ler vi får se om det blir så i dag...

På måndag ska jag och Gerd börja måla och fixa till på mitt kontor..

Det ska bli skoj.. Tur det finns folk som vill hjälpa till då...

Ja men du.. jag hamnade på loppis i natt och köpte oss en matta...ler

super nöjd...

Nu ska jag gå och lägga mig en stund till...

Kungen är kissad nu så jag kan fortsätta att sova lite...

Önskar dig en underbar morgon...

KRAM KRAM LISA


  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards