Alla inlägg den 7 april 2010

Av Lisa Persson - 7 april 2010 23:25

Ja nu är det ju påsklov och lan hemma hos oss..

Men just nu är dom på fest i Rättvik så dom kommer väl  hem fram på småtimmarna igen...

Dom har varit vakna till kl 04-05 och jag har gått upp vid 08 för jag kan inte sova längre...

Men i morse sov jag ända till kl 10.00 då kärran ringde och väckte mig...

Så nu är dom inte hemma och jag sitter här vid datorn..


Vad härligt det var att vara ute på gården och elda lite..

Ska fortsätta i morgon också..

Tjejerna i min grupp har haft en skön och trevlig påsk..

Fast lite godis hade det blivit för någon...


Nu ska jag hoppa ner i min lilla lopplåda SKRATT

Vad äckligt det lät...

Nä jag ska krypa ner i min stora sköna säng nu...

Passa på att sova innan dom kommer hem igen..ler 

Mina skitungar...

LOVE LISA

  

Av Lisa Persson - 7 april 2010 22:16


Jag tror på KÄRLEKEN du ger mig...


Robban Broberg kan detta med Kärleken..


Klicka på länken och lyssna..


Stämmer på mig i allafall...


http://www.youtube.com/watch?v=mdofdA4yW10&feature=related


LOVE LISA

  

Av Lisa Persson - 7 april 2010 20:39


 språkinlärning      
  En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i  sovrummet. Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja  svära." Fyraåringen nickar och håller med.
Sexåringen fortsätter "När vi går ner  och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med  fan." Fyraåringen håller entusiastiskt med.
När modern kommer in  i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han
"Men för  helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!" SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på  golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar.
Hans mor låser  rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut  dig igen!" Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen  och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"
  "Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är  Havrefras i alla fall!"
  
 LOVE LISA
 
 














Av Lisa Persson - 7 april 2010 20:25

Ja så sa min bror till min son...skratt

Då blev han en råtta..

  

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 7 april 2010 18:40

    

Å dom här är bara 10 timmar gamla...

Muskot och mejra heter dom.. 

Och den som föddes 2 april heter lavendel...

All djur blir på kryddor i år....


Sen när jag var upp i natt så stod det lite skor i hallen..skratt

  

Men då hade en bild redan åkt här i från..

Det är ungdomsgård hos mig....


I dag har jag varit ute och eldar bort lite skräp på gården och renats lite i uthusen..

Så härligt så...

Måste till majbrasan med saker också...

Nu är det bara att ta det lugnt och vänta in morgon dagen...

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards