Alla inlägg den 2 april 2010

Av Lisa Persson - 2 april 2010 11:20


Maria ,Kärran och Lisa heter dom här små liven...

 

   Å detta är kärlek på hög nivå....


GLAD PÅSK FRÅN MIG TILL DIG...........

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 2 april 2010 08:19


   


Vissssst är den lite rolig eller?  

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 2 april 2010 07:48

Ja jag var ju rädd för att bli sjuk nu inför avfärden till blåkulla..

Så i går vilade jag hela dagen och bara kände hur slut och ont jag hade i kroppen..

Men nu är det bättre tack och lov...

Medans jag låg där så funderade jag hur jag skulle lura Marcus..


Han och hans grabbgäng åkte upp till pizzerian för att äta tillsammans..

Då ringde mamma Lisa och sa- Kan du hjälpa mig under påsken med en sak.. för polisen har ringt och dom är på väg hit med 4 st schäferhundar nu som dom har tagit i ett tillslag..

VAAAAAAAA ska vi har 4 st schäfrar hos oss nuuuuuuuuuuuuu..

Är dom snälla då mamma..

Ja det hoppas jag dom bor då ihop.. 4 hannar är det...

Ja det är klart jag hjälper dig...

Det är fyra hannar också Marcus..

Fan om dom inte är snälla

Oki..

sen väntade jag i 2 minuter och ringde upp honom igen och sa AprilApril....

  

Tänk 3 till.....  


Jag är ju aktuthem till katter och hundar via djurskyddet så visst hade det kunnat vara så också..skratt

Men in till mig kommer det inga  sådanna hundar eller råttisar...

Dom är jag rädd för..


5 minuter senare så ringer min pappa och önskar mig en trevlig påsk. 

Pappa jag har  4 stora hundar o.s.v

VAAAAAAAAAAA.. men Lisa .......

AprilApril..... 


Själv klarade jag mig i från att bli lurad...

men jag hade bjudit på det om jag hade blivit lurad..ler

Av Lisa Persson - 2 april 2010 07:37

KVAST..

Jag går bara och väntar på klartecken om att få lyfta...

  



Men nu fick jag höra att även vissa andra tränger sig före i kön...

Så typiskt dom att dom måste vara med när vi har träff...

Men nu har vi något att bränna på bålen i allafall..skratt

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards