Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Vilken dag..

Av Lisa Persson - 26 augusti 2010 19:57

I dag har jag fixat lite mera fönster ..

Jag blir så nöjd med detta...

Sen körde pappa mig ner till Rättvik för att hämta ny medicin till mig..

När jag skulle gå ut från apoteket  så ser jag att jag har fått flaskan jag inte ska ha..

Den här ska inte jag ha... Jag fick den förra gången och blev så sjuk.. Jag kan inte ta med morfin i....

Hade handlat lite andra saker där också..

När jag skulle betala så låg mitt bank kort hemma på bordet..

Marcus hade det i går kväll...

Ut till pappa och låna pengar av honom...

Vi åkte hem till byn igen för jag skulle handla och ta ut pengar...

Ringde sjukvården och fick ny medicin...

Ner till Rättvik igen och hämtade den och sen ut och fixa för lite julklappar jag ska börja snart med..ler kan inte berätta mera här på bloggen. Ler

Jo sen en sak till ..

Har absolut ingen röst alls nu...

Rätt skönt också....


Nu ska jag ta mig en kopp te och bara vara...

KRAM från mig...LISA


  

 
 
Kiza

Kiza

27 augusti 2010 17:15

Blir svettig bara jag läser..Puh.... //Ha en skön kväll,kram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

Lisa Persson

28 augusti 2010 19:36

Ja jag är glad att det blev en ny dag...
Kram Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards