Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

Sluta röka i dag..

Av Lisa Persson - 8 augusti 2010 21:11

Ja detta måste jag lägga ut här kom jag på..

Jag har fest rökt i 23 år nu och i dag har jag slutat med det...

Jag och Kjelle ska lägga av med detta elände...

Men jag har BARA rökt när jag har druckit ett glas vin eller mer   

Men nu är det slut med det..

För två veckor sedan efter en fest och jag skulle lägga mig så tyckte jag att jag luktade så hemskt att jag tänkte efter Classic Car Week så slutar jag..

Jag fick med mig Kjell på detta också..

Det är bra då kan vi stötta varandra..

Nu är det bara att se till att ha mycket morötter hemma...

Så nu håller vi tummarna att detta funkar..

Lägger upp i fall det blir ett återfall för någon av oss så vi får skämmas...


Nu ska jag hoppa ner i sängen och se på tv innan jag somnar..

KRAM OCH SOV GOTT 

LOVE LISA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards