Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

mysdag..

Av Lisa Persson - 20 januari 2010 11:30

ja nu är jag vaken och har stickat lite och virkat lite..

Vill bli klar med båda i dag men hinner nog inte...

Måste göra andra saker hemma också så klart..

Jobbar i morgon också så jag måste fixa lite för på fredag så ska jag på fasters begravning..

Vill vara där för min pappa så klart.

Ja mina kusiner också men dom har ju varandra.

Pappa har ju ingen kvar i hans familj nu utan nu är det vi som är är kvar i hans familj..

Ja det låter knäppt men jag menar ju att han har ingen kvar som pappa eller mamma eller syster kvar i hans familj..

Utan nu är det vi barn som är kvar och då känner jag att jag vill stötta min pappa i detta..

Känns bra att kunna göra detta för pappa men också lite skrämande är det med på samma gång..

Det är andra gången jag går på en begravning...


Från något helt annta nu..

jag är så glad att vakna med the voice är tillbaka på morgonen...

Tre olika persolighetet.. Så jäkla olika varandra dom är men det är ju det som gör  programet så härligt säger jag..

Tycker Josefin värkar så mycket gladare och snällare nu..

Men snart kommer nog hennes gamla tillbaka..skratt

Det gillar jag också... Fast på håll.....


Sen en sak till..

Hörde av några vänner att dom fick en chock när dom läste om att vara gravid och kort på fostets som Linda hade lagt ut..(hennes barn)

Dom trodde det var mitt barn efter som linda inte skriver i bloggen utan dom bara läste lite snabbt och såg kortet..

Skratt.. jag tyckte det var så kul när jag fick höra detta av några...

Men gillade det så klart..

Lite chock då och då ska ju vara bra säger dom ju...fniss..

Men barn har jag så det räcker och så nöjd med Marcus som en mamma kan bli..

Det är jag.....

Nu ska vi följa Linda under hennes graviditet..

Undra hur hon mår och vad hon känner?..

Ett tips till dig vad du kan skriva om Linda..fniss...


Kram nu skriker stickningen efter mig igen...

LOVE LISA

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards