Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Lisa Persson - 28 januari 2010 19:12

  

Therese Öhman...

    

Maria Björklund läser beskrivningen till sin mössa..

  

Den turkosa mössan blir min..

Den är klar och jag är jätte nöjd med den..


 

Therese har gjort några mössor.. Fina va!!!!

  

Här är lunchen jag bjöd Ia på i går..

Älskar denna mat..

  

Här är mössan och halsduken jag har gjort till min goa mamma..

Hon blev så glad för detta...


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 28 januari 2010 19:02

Hanny i'm home...

Ja nu är jag här igen...

Har inte haft någon dator hemma och jag går inte in på mina privata sidor på jobbet...

Har saknat er mycket ska ni veta..

Allt är så bra med mig/oss..

lägger upp lite bilder i från när jag och Ia åt så god mat på jobbet sen så är det lite kort i från virk kursen jag hade hemma hos mig..

Sitter och gör en fin sak till min brors dotter just nu...

Visar det senare...

Har haft Wilma här också sen i söndags...

Hon är så god så....

Man blir så glad med henne..

En glad och mysig hund...

Marcus och jag tycker så mycket om henne....

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards