Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

oppssss så trevligt kvällen blev..

Av Lisa Persson - 17 januari 2010 08:50

Ja i går så var det en skön dag ute och jag satt inne ett par timmar och spelade poket på nätet..skratt

Där det är gratis..fniss..

Marcus fick jag inte ur sängen fören kl var 14,30...

Men han hade ju varit uppe och tagit insulinet och ätit frukost tidigare..

Men han var så trött efter att gått skolan nu en vecka så han fick sova ut....

Jag har börjat och slutat och börjat och slutat..men ska fortsätta med att virka mig en mössa..  men inte denna mössa... men virkningen åker lika fort fram och tillbaka som denna figur..fniss...Ja jag drar upp hela tiden för jag vill att det ska vara snyggt också...

Så jag får be Theres om hjälp.. Hon har redan virkat en fin mössa till mig och medans jag håll på med min på fredags kväll så gjorde hon klart en till Marcus också...Ja denna kvinna hon kan hon.. Och själv ska jag lära mig..

Efter Robinsson i går kväll så kom Min granne Maria in hit och 5 minuter senare så kom Kjell och Kerstin hit..

Vad kul det är att träffas bara så där tycker jag...

Nu håller vi på att planera inför semester också..ler


I dag ska jag på bya möte och vi ska förbreda inför byatinget som kommer att vara på torsdag kväll i bystugan..

Kom dit då och vi ska diskutera trafiken i byn och hur vi vill lösa det med att göra om där och sen vill vi även diskutera tågstopp och några saker till som vi jobbar med..

Nä nu ska jag gå och äta frukost min vän...

Kram Kram och njut av söndag morgon...

I morgon ska jag börja mitt vikariat..fniss

 

LOVE LISA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards