Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Mästarnas mästare...

Av Lisa Persson - 16 januari 2010 10:46

Ny kamp och nya deltagare. Den åtråvärda titeln Mästarnas mästare 2010 står på spel när SVT tar upp tittarsuccén från i vintras och flyger elva av Sveriges största idrottsstjärnor till varmare breddgrader. Destinationen denna gång är Malta och de tävlande är:

Agneta Andersson – rodd
Tomas Brolin – fotboll
Tomas Gustafson – skridsko
Stefan Holm – höjdhopp
Tomas Johansson – brottning
Louise Karlsson – simning
Ulrika Knape – simhopp
Armand Krajnc – boxning
Catrin Nilsmark – golf
Åsa Sandell – boxning
Patrik Sjöberg – höjdhopp


Micke Leijnegard, programledare för Mästarnas mästare, är mycket nöjd med värvningarna.

–  Vår laguppställning känns grym!

I Mästarnas mästare möts några av Sveriges genom tiderna bästa idrottsmän och idrottskvinnor i fysiska och psykiska utmaningar. De sätts på prov i bland annat laganda, uthållighet, strategi, stresshantering, fokusering och fysisk prestation. Under tre inspelningsveckor bor och lever de under ett och samma tak. När kampen är över koras mästarnas mästare. I september spelar SVT in tio nya avsnitt av det populära tv-programmet för sändning våren 2010.


Ja detta kallar jag tv program...

Vilka minnen jag fick även att detta..

Grät när jag såg  brolin seger dans efter guldet...

Vilken idrotts kille han har varit fast tävlings människan finns kvar i honom..härligt säger jag...

Sen jäklar säger jag ang Åsa Sandell i boxningen..

Ja det kallar jag kvinnan med skinn på näsan..

Jag ser fram emot dom andra kommande avsnitten med dom andra också..

LOVE LISA

 

 
 
AM

AM

16 januari 2010 11:18

Slänger mig in lite snabbt... DUNS.... innan jag kör till jobbet min vän. Tack för kommentar idag, o ha en underbar lördag, jag tittar in igen i kväll om det inte blir för sent oman är för trött// kramar om

http://www,metrobloggen.se/radiopraterskan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards