Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Linda ska avslöja NU

Av Lisa Persson - 13 januari 2010 16:25

Ja jag har sålt Semlor i går och det gick bara bra det. Ja jag har ju nått att berätta.

Måste bara berätta en sak först.  

Det kom fram en kund på Statoil i går och sa till mig att han och jag hade slagit vad. hmmm tänkte jag ja jag kännde igen han men kunnde inte riktigt plasera han. Ok sa jag vad har vi slagit vad om då. .....Ja vem som gick ner mest i vikt till jul. ...oj då sa jag ja det har jag ett svagt minne av.......hmmmm ok ja hur gick det då sa jag ja det vet jag inte sa han men vi kan ta till midsommar då nu istället då................................................
..................................................
...........................................

 

Nja du det kan jag inte sa jag. Ne varför inte de då .......????......ja för jag kommer garanterat förlora sa jag. För jag ska gå upp i vikt......Va då är du med barn sa han................JA  


Så nu vet ni jag och min Thomas skall ha barn i mitten av Juli månad så nu är bomben släppt på riktigt. Ryktet sprider sig fort. Men det är ett fint ryckte.

Ja hur mår jag då jo jag mår bra lite trött och förbannat hungrig. Ja känner mig helt enkelt fet. Men jag kommer ju inte bli smalare   så det är bara att acceptera.

Nedan ett ulltra ljud som gjordes i Torsdags den 7 jan. Då var jag i v.12 + 4 som dom säger.

Så idag är jag i vecka 13 + 3

Ska försöka blogga lite nu så ni vet vad som händer under min graviditet....

Så det blir en semla som jag kalla det i magen hihihihih  


Lisa är du nöjd nu.....ler  

 
 
Lisa

Lisa

13 januari 2010 18:04

Ja nu är jag så nöjd att du har släppt hemlisen...
Lilla semlan väntar vi på nu...
Vad rädd om dig nu bara..kram...

http://unikum

 
Ingen bild

Birgit

13 januari 2010 19:43

Grattis Grattis! Vad glad jag blir Linda. Detta unnar jag er verkligen. Var rädd om er. Många kramar.

 
malin

malin

13 januari 2010 19:54

Jätte grattis till er två! Verkligen roligt att höra :) Jimmy hälsar så mycket och gratulerar med ;)
Kramar
Malin

http://maalinpersson.webblogg.se

 
AM

AM

13 januari 2010 20:39

Hej lisa. tacK för underbar kommentar, jag blir så glad när du skriver till mig. Jag längtar så till England nu, tänk om du hade kunnat följa med? Det blir fler resor till Cromer jag vet det, kanske redan i november i år.// kramar om

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

 
AM

AM

13 januari 2010 20:42

Gratulerar så mycket till dig o din man till den kommande nedkomsten.
Ett litet julibarn, vilken lycka. Var rädd om dig, läs romantiska böcker o se vackra filmer. Ett gammalt råd till mig från min farmor när jag väntade mitt första barn. Som jag nu ger vidare// kram AM

http://www.metrobloggen.se/radiopraterskan

 
AM

AM

14 januari 2010 12:15

Hejsan svejsan vännen. hur har du det idag Lisa?Här håller jag på att röja för fullt. Solen sken så härligt nyss, talgoxarna kvittrade i buskarna.. fick en känsla av ...VÅR! ;-) // kram AM

http://www,metrobloggen.se/radiopraterskan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards