Direktlänk till inlägg 12 januari 2010

Ja nu är det en ny dag igen

Av Lisa Persson - 12 januari 2010 09:38

Jag träffade gruppen i går och det är så kul att se dom varje gång..

Och det hade gått jätte bra för dom både på det ena viset..vikten och sen det andra att ta komandon  och njuta av den nya självkänslan att det är den peronen som bestämer.

En kom under full med hur hon har mörkat för sig själv och tyckt hon har varit duktig innan men nu när hon gått kursen så ser hon nu vad fel hon har gjort mot sig själv.

Jag blir så glad när dom se sådanna saker själva..

Jag och Linda hör saker om dom första gången vi har interjuv med dom och vi får redan då en bild av personen med våra 16 frågor ..

Och det stämmer sen när vi går igenom det till 90% på det vi har sätt första gången..

Men det kan man inte säga..

För tänk om vi skulle ha fel ..

Då kan dom ju tro att vi har rätt och leva upp till det vi har sagt..

Nä så fungerar detta inte..

Kursen är en själv hjälp och jag finns där för att vi ska tillsammas i gruppen hjälpa varandra att finna svaren...

Och nästa alla finner sin egen väg..

Ja nu ska jag åka ner till arbetsförmedlingen och träffa Sofia...

Håll tummarna för mig nu..

Men det brukar gå bra för mig bara jag vill göra en sak...

Kram Kram LISA..


PS: kanske ska jag åka och titta till Linda så hon inte äter för många semlor nu..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards