Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Se upp för svartsjukan...

Av Lisa Persson - 8 januari 2010 08:43

Svartsjuk kvinna fastnade i träd

Mitt i natten kom larmet. "Hjälp jag sitter fast i ett träd, kom och hjälp mig!" Kvinnan hade klättrat upp i sonens trädkoja efter ett anfall av svartsjuka, men kunde inte klättra ner.

- Vi hjälpte henne ner, säger Martin Carlsson, vakthavande befäl vid Skånepolisen.
- Det här är nog ett av de konstigaste polisärenden jag har varit med om, säger Martin Carlsson, vakthavande befäl vid Skånepolisen.
Dramat utspelade sig i norra Skåne i natt. En kvinna hade fattat misstankar om att hennes man eventuellt hade en flirt med en annan. Mitt i natten smög hon upp.
- Hon söker genom sin mans mobiltelefon och hittade, vad jag förstår, ett SMS som hon inte gillade, säger Martin Carlsson, vid Skånepolisen.

Ringde polisen

Kvinnan sprang ut från huset och upp i ett träd där hennes barn hade en trädkoja. Mannen låg fortfarande och sov och märkte ingenting.
Men vinterkylan dämpade svartsjukan. Kvinnan hade börjat frysa och ville ner från trädet igen. Men det var inte lika lätt.
- Hon hade fortfarande mannens mobiltelefon med sig och kom inte på något bättre än att ringa polisen och be om hjälp att komma ner, säger Martin Carlsson.
Nu råkade natten vara relativ lugn för Skånepolisen och det fanns en patrull i närheten som åtog sig uppdraget.
- Vi fick ner henne efter ett tag, hon hade fastnat lite i en gren. Hon tackade för hjälpen och försvann sedan in i huset, där mannen fortfarande låg och sov, säger Martin Carlsson.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards