Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

Inställt blev det..

Av Lisa Persson - 7 januari 2010 19:43

Ja hon som skulle ut och köra oss med häst och släde ringde nyss och vi bestämde att vi ställer in turen i morgon och flyttar fram den..

det är nu -24,3 grader här och där hästarna är det -26 grader..

Vi har ju flera helger till på oss att åka släde...

För våran del så hade det gått, med för våra tjejer som skulle köra  slädarna skulle få det för kallt ...

Så det är klart vi tänker på dom också..

Alla ska njuta av turen... ÄVEN HÄSTARNA så klart...

SÅ vi får se vad som händer i morgon kväll då..

Har pratat med mina kusiner nyss...

Dom miste ju sin mamma på nyårsdagen...

Vi ska på begravning om några veckor.

Ja det blir både fint och jobbigt så klart men livet har sin gång...

 

Jag kan inte ens sätta mig in hur det är att mista någon så nära..

Jag har haft turen att inte göra det..

Jag blir 43 år i vår och bara varit på en begravning och det var på min sons fotbolls tränare som blev påkörd och gick bort i unga år..

Men den begravningen var så ljus och fin och alla fotbolls killar och tjejer var med på den...

Förr kunde jag inte tänka på döden för då fick jag ångest...

I dag kan jag tänka och känna in det på ett annt sätt tack och lov..

Men jag har ju blivit äldre också...

Nu kom Marcus hem från affären med hur mycket små godis som hällst..

Betsämmer mig för att ta 5 stora och 5 jätte små godisar...

Det är mitt eget val...

LOVE LISA




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards