Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Morgon tur..

Av Lisa Persson - 4 januari 2010 09:26

Ja vi har sovit så gott jag och Wilma..

Vaknade 08.00 och kläde på mig och tog Wilma med mig ut på en morgon tur..

Hon är så lycklig när hon får vara ute på promenad..

Ja det är jag också..

Annars hade jag legat inne nu..

Men nu ska det ut och gås en hel del och Wilma älskar att hänga med..

Men tar ett antal vändor först på 3-4km så sen hänger hon med på längre..

Så härligt att se hon är lycklig när man är ute och går.. springer fram och tillbaka..

Gör små snabba utryckningar bara i ren glädje och sen tittar hon på mig..

Och jag frågar om hon är busig.. ja då blir hon ännu värre..

När vi kommer in så blir hon så glad hoppar och skuttar och låter så sött..

Då ska vi kolla in kylskåpet eller skafferiet..

Själv blir det fil och lite musli och ett ägg..

Sen kaffe så klart.

     

Det var rätt mörkt men det blev rätt fort ljust..

 

Måste hälsa på lite vänner också på vändan..

 

Ja nu är vi hemma..

Hoppas Wilma hoppar upp i sängen hos Marcus nu så han kommer upp i tid denna morgon..

Skratt ja hon hoppade upp men han drog bara täcket över huvudet så han kunde sova många många timmar till..

Killarna hade film kväll här i går..

3 filmer hade dom sätt när jag gick och la mig så undra om det blev 5 filmer innan dom gav upp..


LOVE LISA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards