Alla inlägg under oktober 2009

Av Lisa Persson - 5 oktober 2009 15:28

 

Både glad ,sprallig, rycker i kroppen, fundersam, lycklig, dansant och skakar bort min huvudvärk i dag..

Tänk att jag kan vara flera saker samtidigt.. det ni..Jag är en tvätt äkta QVINNA..Kyss

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 4 oktober 2009 10:07

 

 
Av Lisa Persson - 3 oktober 2009 11:47

I går var jag bjuden på middag hos Öhamsn och vi åt råstektpotatis.(potatis i från mitt land)

Sen fläskfil'e med fårost på...Gjort i ungen.. Mycket gott var det.

Sen squarsch,lök och tomater i från mitt land stekt i mycket vitlök..

Sen gjorde Theres en underbar sås till detta..

Kvällen var så trevlig så...



Och i går köpte jag mig ett snyggt armband hos Solveigsanna i Sjurgerg..

Och sen.... Det som jag har längtat efter är att mina ljus från partylite kom i går..

Ja ni ser ju vad mycket ljus det blev..Ler...

Å det luktar så gott hos mig nu..........

 

 




I dag ska jag bara vara..    

Vaknade med spräng skalle och funderade om det berodde på vinet i går ..

Men när jag skulle röra på huvudet så hade jag en hemsk nackspärrrrrrr..

Och värken rör sig ut i axeln och ryggen.. inte skönt alls..

Satt i drag ett bra tag i går..

Å vad jag ångrar mig i dag...

Det är ju Rättviks markna denna helg men det är inget alls för mig..

Therese handlade hem Junikryddor till mig i går..

Tack Tack för det.. Dom är underbara..

Ett tips.. I en vanlig Tacos krydda så är det jätte mycket druvsocker i men inget druvsocker alls i Juni kryddorna..


LOVE LISA

 

Av Lisa Persson - 2 oktober 2009 13:33

 


Lycka gör dig Söt,

   

Utmaningar gör dig Stark,  

 

Sorger gör dig Human,  

 

Misslyckanden gör dig Ödmjuk,  

 

Framgång gör att du Strålar,    


men endast VÄNNER får dig att hålla ut!


Jag älskar er mina vänner

 


LOVE LISA

 


Av Lisa Persson - 1 oktober 2009 10:51

 


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 1 oktober 2009 10:47

 


ATT SKÖNHET KOMMER I IFRÅN...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards