Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lisa Persson - 10 oktober 2009 15:50

       

 

Nu har vi varit på Erikshjälpen och shopat jag och Marie Backlund..

Gissa om vi hörs och syns..skratt..

Vi fynda det en hel vagn där i dag..

Mycket fina fynd...

Sen ner på "stan" och göra oss hörda där också..

Men gud så kul vi har..

Lasse tycket nog vi var "bara"lite" jobbiga..skratt..

Vi hittade "kul" korv också på Hemköp...

Bara det var ju "kul"  skratt..

Undra hur den kväll slutar..KUL KUL har vi i allafall..

LOVE LISA



Av Lisa Persson - 10 oktober 2009 09:33

 

Ja det älskar jag..Lördag morgon alltså..

Har hållt på att förbereda inför i kväll..

Ska ha Fam Öhmans och "mange" på middag i kväll och det blir Italiensk afton..

Håller på just nu ock kokar vitlök i grädde..(det blir ingen svamp i kväll*fniss*)

Det luktar i hela huset vill jag lova..

Blir så hungrig så..

Tur jag ska snart åka med Marie Backlund snart på Erikshjälpen och kolla lite.


Marcus kom upp när jag var och fixade frukost till mig och sa att han var låg.

Jag fram med druvsocker men mamma jag har på mitt rum.

-?!? oopsssss tänkte jag..

Nu tar jag överigen.

Du kan ta min macka och här har du mjölk sa jag.

Nä jag tar bara ett par degistiva och mjölk och lägger mig igen och så gick han in på sitt rum..

Där stod jag och kände gud vad han är duktig och säker nu med sin sjukdom..

Nu är det bara jag som ska släppa taget lite mera igen..


Vi ska in om två veckor igen och kolla upp honom och hans vikt..

Men nu ligger hans socker jätte bra.. Men sen blir han låg lite mera nu..

Men så länge Marcus tycker det är okej så är jag nöjd..

Han säger själv att han mår bra och det är det viktigaste endå tycker jag.

Ja du som inte vet så har min son Marcus 17år diabetses...

Ska väcka honom snart och det är frukost..


Ha en underbar lördag nu..

LOVE LISA




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards