Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Lisa Persson - 26 oktober 2009 21:28

Ja nu har vi varit 7 st tjejer och haft en trevlig kväll och pratat om känslor på hög nivå...

Så härligt så...

Känslor ligger till gruden hur vi mår och vad vi tänker och vad vi äter...

Man lär sig något nytt varje gång..

Ville bara in och säga god natt till just dig och dig och dig*ler*

Hoppas du kan sova och det är en är en lugn och skön natt..

Kram Lisa

 

  

Av Lisa Persson - 26 oktober 2009 13:24

 


Jag är nöjd för jag har bara ätit rätt och inte motionera något..

Så på 2 veckor nu så har jag gått ner 3,8kg..

Gått med Wilma och det kallar jag för friskluft bara..

Vi var in till Falun i morse och Marcus hade gått ner 1hg..

Nu så tog dom prov även på om han skulle vara glutenallegiker..

Vilket vi inte hoppas på så klart..

Nya insulindoser igen som vi ska pröva fram..

På torsdag ska Marcus i väg och få vaccinet mot svinflunsan..

Han hör ju till dom högriskarna som får komma först och få detta..

Jag ska också ta den när jag får så klart..

Vill inte bli sjuk själv och sen inte smitta någon som kan bli riktigt dålig av detta..

Om man inte kan tänka på sig själv kan man ju tänka på andra..

Ja snart ska Marcus i väg på lan och blir borta några dagar så jag kommer nog inte att blogga så mycket då...

Han tar ju med sig datorn och min bärbara är så seg att jag vill hälst inte använda den alls....


Ja nu är det en ny vecka och nya möjligheter igen..

Ta vara på dom nu..

LOVE LISA


 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards