Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Ja du..

Av Lisa Persson - 24 oktober 2009 14:36

Ja nu börjar min förkylning att bli bättre har bara fått en torr hosta nu så jag hoppas den är snart borta också..

Vaknade tidigt och kände mig utvilad..

Det var mycket skönt så klart...

Jag har varit en sväng till SolveigsAnna i Sjurberg och kollat in nya höst kläder..

Gissa om jag hittade mycket snyggt där..

Lägger upp en bild på Hillevi som också var där och provade lite nyheter..


 


Innan jag skulle  dit så fick jag lov att dra ut hela min gaderob innan jag hittade skorna jag ville ha i dag..

Så när jag kom hem så fick jag lov att ta i tur med den också..

Och nu är det klart ..

Så härligt så...


Han som ringde förra veckan och sa att han älskade mig ringde i går också och sa att han längtade efter mig så det både värkte i både märj och ben sa han...

Skratt..

Ja det gör det då inte här sa jag till honom jag motar olle i grinden...skrattt

Hur kan man bli kär i någon man bara träffat 5 minuter säger jag..

Han har ringt till min pappa och berättat att han älskar mig..

Han är inte sjuk utan jag tror han är ensam bara...


Jag kan tycka att han är rätt tuff som kan ringa och säga detta samtidigt så är det konstig endå tycker jag..

Men härligt med känslor det är det endå..


I går så var det Sören som hade namnsdag och jag har en morbror i Ludvika som heter så..

Han har jag inte träffat på många många år..

Messade honom grattis Morbror i från Lisa..

Ja då ringde han upp mig och sa att han var glad för jag hade hört av mig..

Så kul att höra hans röst den var sig lik..

Så snart ska vi träffas och sen har jag en morbror till i Ludvika och sen 5 kusiner..

Så vi blir ju några stycken som kan träffas...


Känns som min familj blir bara större och större igen...så härligt så..

Ja nyss ringde min mamma och frågade om det var torsdag..

Men lilla mamma det är ju lördag..

Ja jag sov så länge i dag att jag inte kom ihåg var det var för dag svarade hon mig..

Lilla mamma...

Men har pratat med henne och det är bra nu.. Vi kom överens om att det är lördag..skratt

Nu ska jag vila och mysa lite med Wilma och sen se vad som händer..


LOVE LISA


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards