Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Lisa vill Tacka Linda också

Av Lisa Persson - 26 oktober 2008 19:09

Jag måste berätta i går när vi skulle upp på senen och tacka alla som var där så hade jag köpt Linda en stor gul blommbukett som jag skulle ge henne och med några väl valda ord till henne.

Men när jag skulle lämna över dom så kännde jag så mycket gråt i min hals att jag inte fick framm något av det jag ville säga.

Ja Linda det har snart gått 2 år sen vi möttes för första gången och herre gud så mycket det hänt i både ditt och mitt liv under dom här åren.

Du har upplevt mer än någon annan ang mig och mitt liv.

Jag har fått tagit del i ditt liv på samma sätt och det är jag glad för. Utan våran resa tillsamman så hade inte vårat liv blivit så här stort på 2 år. Och stort menar jag med att jobba oss igenom dårliga saker och skaffat oss en annolunda liv som gjort oss mycket gladare och självsäkrade.

Vi har fått jobba med våra känslor på ett sätt som läkt oss så härligt.

Och vi fick även skriva en bok tillsammans. Jag säger bara Tack Linda du är en härlig tjej. Vi har varit duktiga tillsammans

TACK TACK LINDA FÖR DOM HÄR 2 ÅREN. Vi har många år framför oss tillsammans också. Kram Lisa

 
 
Med tåra ner för min kinden

Med tåra ner för min kinden

26 oktober 2008 19:59

Men hallå. Jag börjar att gråt igen nu ...för 3 gången idag. och 3 ggr i går. Vad hade jag gjort utan dig.....ja jag gråter och gråter just n...f-n. Nu måste jag blogga också....Du är så duktig min älskade vän

http://www.unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards