Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Lisa Persson - 10 oktober 2008 16:45

Ja nu har jag hittat någon som inspirerar mig mycket.

Läste nu om Lillie Dahlberg 93 år som ville göra något på sin fritid när hon blev pensionär. Av en renslump blev det bordpingis- en satsning som gav resultat. 80 år gammal kunde Lillie nämligen titulera sig som världsmästare!!!!!  Vilken kvinna säger jag. Och hon spelar pingis med sin son på 74 år. VA! vad säger ni om det. Detta är en härlig kvinna.

Hoppas ni också finner insperation av denna krut kvinna. I dag har jag inte gjort mycket alls. Jag har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Så denna helg ska jag bara vara. Har nyss gjort en kyckling gryta med mycket kantareller och andra god saker till. Hoppas att ni får en härlig fredags kväll med godmat och trevligt sällskap.Vill bara ge er en rolig historia innan jag loggar ut här i från.

 

En 60-årig affärsman hade förälskat sig i en underbar 20-åring.

-Tror du jag har en större chans med henne om  jag säger att jag bara är 50. frågade han en kollega . -vet hon om att du är en förmögen man?

-ja

- säg då hellre att du är 80 år.....

 

Skratt den var lite kul tyckte jag öven lite söt.

 

Kram lisa




 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards