Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Lisa Persson - 9 oktober 2008 21:33

I dag har jag och Linda varit uppe vid vårat bokförlag och gått igenom en massa saker. Så härligt att träffa dom nu när boken är klar och vi känner oss nöjda med den. Det är en så härlig stäming hos dom fast det är lite tungt för en del som jobbar där nu efter som bokförlaget har blivit uppköpta av ett större bokförlag.(kram till er alla) Men det blev bara bättre för mig och Linda så vi är ju glad för det. Sen så har vi Per och Monica Frisk kvar där som hjälp och stöd för oss. Vilket vi är tacksamma för så klart. Men vi tänker även på dom andra som jobbar där uppe. Tiden går så fort när vi är där. Vi fylls på med posetiv energi när vi är där. Sen var vi till Leksand på Korstäppan och höll ett föredrag. Å så kul det var. Vi brinner igång på engång. Och jag lär mig så mycket hur jag ska känna med min panik ångest. Sen var vi till våran fotograf och fixa med hemsidan han hjälper oss med. Tack snälla Stefan du är guld värd. Du är en klippa för oss två.

Ni ser snart att hem sidan är omgjord av honom. Nu hoppar jag i sängen och hoppas somna på två röda. Kram och tack Linda för en härligt dag.

Kram till er andra också.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards