Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Lisa Persson - 31 oktober 2008 19:11


BUS ELLER CHOKLADKAKA frågar jag dig.Kram Lisa


Av Lisa Persson - 31 oktober 2008 16:29

Rättviksbokhandel



Ja Här är vi på Bokhandel i Rättvik Sörlinsbokhandel.

Det var ett riktigt skit väder här hemma i dag.

Jag skulle ta bussen ner till Rättvik och när jag var på väg till hållplatsen så fick jag gå emot en snöstorm. Inte kul alls tyckte jag. Vart frysen rätt igenom att vänta på bussen. Men som tur är fick jag sällskap av min kompis kicki där. Vi såg ut som två snögubbar *LER*

Sen kom vi till butiken jag och Linda och var  med Ylva och Karna hela dagen. Kul att träffa er som köper våran bok och lämnar så fina ord till oss. Tack Tack. Sen var jag upp till mamma och hämta pälsen jag ska ha på mig till mässan nästa helg. Kanske det kommer kort på det också.*ler*

Som tur är var Lena och Malin hit i går och hämtade hem sina höns plus tuppen Elvis. Fast jag ville ha dom kvar men jag har inge värme i hönshuset. Dom har det varmt och skönt nu i allafall.  Precis som mig nu.*ler* Kram Lisa...   Kram från Linda också till er..

Av Lisa Persson - 31 oktober 2008 08:51



Vi är i dag på Sörlins bokhandeli Rättvik under dagen i fall ni vill komma och träffa oss.


KRAM LINDA OCH LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards