Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Linda mot Ipren tabletten

Av Lisa Persson - 14 oktober 2008 14:13

Måste bara skriva om detta. Även ni killar som läser får et lite tips nu att hjälpa tjejen hemma.

Ja det var dags för lingon veckan då här i i helgen. PÅ söndagen så hade jag ont hela dagen och jag hade haft smärtor även på natten ajaj. Inte kul de där. Ipren efter Ipren men inte då. De som har hjälpt förut. Mn inte nu????Hade nästan lust att ta ut sakerna man har i magen där en sväng. Jag låg i sova och kände mig som en uppblåst tant. KL närmade sig 17 tiden. Ja och då är det ju kickkboxning. Låg och vela men jag tänkte jag ska prova.

Attans vad bra det gick och smärtan försvan. Smärtan som jag hade haft hela dagen och ingen tablett hjälpte. Men träning de hjälper de. Till och med efter 1 timmes kickboxning så kom jag hem och då gick jag och min sambo ut och sprang 5 km bara så där. Och jag hade inga smärtor alls så skönt så skönt.

SÅ ETT TIPS VID MENSSMÄRTOR: UT OCH RÖR PÅ ER REGÄLT.Hoppa ut allt som ska ut skratt* skämt och sido men det var det end som hjälpte mig.


Idag har jag varit ute och gått i solen. De blev 1,7 mil och ni måste hjälpa mig vad är detta för ny bajskorv som låg mitt i vägen uppe vid Vinteå ???????? Någon som har svar??? Det var Lingon  i bajset???

Är det de jag tror??? Ja ja då får han se upp för detta är min slinga. Och bajsa så där mitt i gatan fniss* Nej då vi kan dela.

Ikväll så är det Rättviks gymnasium som gäller kom dit och titta på alla föreningar som finns i rättvik vetjja. Il be there


Nedan världens bästa, sötaste, klokaste och bästa hund man kan ha. Min hund Morgan. Även kallad korven. ILOVE YOU. Kan man motstå detta?????

 
 
eva

eva

14 oktober 2008 15:19

oj, det var en häftig promenad!!!! Själv har jag aldrig mensverk,men att röra på sig är alltid bra!!!

http://eva.blogg.se

 
lena

lena

14 oktober 2008 16:54

Vilken söt vovve:)Har varit ut en liten sväng, kram lena.

http://lenahellstrom.blogg.se

 
Ingen bild

Ellinor

15 oktober 2008 18:44

Vilken söööt vovve! Helt underbart charmig! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards