Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Lisa jag glömde

Av Lisa Persson - 5 oktober 2008 08:42

Berätta att i går när vi åkte till Hedemora så åkte vi förbi och kollade om Anders Jönsson  i Bonde söker fru (förra året)var hemma. Men icke sa nicke. Linda känner honom och brukar bo där när hon är ute ett par gånger om året i Hedemora. Jag ville söka till Anders då men vågade inte*skratt* jag skulle ha gått kursen klart då hade jag vågat*Fniss*. Skämt åsido Anders verkade vara en rar kille i allfall. Och nu har han sin kvinna i livet. Och jag har mina höns*skratt* Dom har börjat lägga ägg igen och det är så kul. Dom har ruggat sig och då lägger dom inga ägg. Så jag hoppas på ägg i dag med. Dom ska snart åka hem till sitt riktiga hem, men får vara kvar hos mig länge till om det går pga vädret. Sen måste jag också berätta att gå in på denna länk och kolla in mig och Linda. http://www.solveigsanna.se/

Så snygga kläder är det som vi visar upp. Klä dig smal är ett bra ord när man besöker denna affär. Själv ska jag dit i dag och hälsa på dom. Det är öppet nu för det är Rättviksmarknad. Kom och titta gärna in där.

Nu ska jag äta frukost och ta kaffet i sängen. Önskar er en underbar söndag. Kram lisa

 
 
Ingen bild

Anna

8 oktober 2008 09:42

Ja du Lisa..
Det riktigt strålar om dig!
Jätte fina bilder (o kläder)
Ni är såå himla duktiga o bra förebilder för många!
Sköt om Er!

 
Ingen bild

lisa

8 oktober 2008 10:29

Å tack för det Anna. Kul att höra det och vi känner att vi vill dela med oss av detta.
Sköt om dig du också. Tack Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards