Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Min helg..

Av Lisa Persson - 18 september 2011 20:12

Ja efter kursen så tog jag det rätt lugnt här hemma..

Lördag morgon  vila en stund sen satte jag och Marcus fart ute på gården ett par timmar.. 

Jag och Marcus åkte sen och kolla de in "Kickis" nya kattungar...

Ja då var man kär igen..

     

Sen köpte vi engångs grill och korv och tuttull med oss och hämatde upp fam Hillrings och drog till svampskogen.

Patte och Marcus var skadade i ryggen båda två så dom satt och solade medans vi andra plockade svamp.

 

En helt underbar dag hade vi i skogen..

Nu har "tanten" lugnat ner sig i skogen också..

Och det är ju bra för henne..

Förre året var två kompisar upp dit "poliser" och då hade hon lagt ut stenar och grenar och en bock på vägen....

Och jag kom upp dagen efter med min pappa och då låg det "lite" stenar i vägen..

Men nu har hon/dom fattat att man inte får stänga av vägen så där..

Och det måste vara så skönt för Henne/dom att slippa hålla på med detta varje gång ..

Har många kompisar som är där och plockar..

Ja vi har njutit varje gång vi varit dit i år...

Gissa om vi hittade svamp...

och hur mycket hittade vi tillsammans?????

Ca 20kg... 

             

Kungen var med i skogen så klart..

Han njöt han också..

Rensat och rensat och sen har jag givit bort till några vänner som blev så glad för svampen dom fick...

Önskade att dansbandsfrun var pigg och allert så hade hon kunnat varit med i svampskogen och sen mysigt med kattungarna...

I dag har jag inte gjort mycket..

Slut i kroppen i dag..

Inte skönt alls...

Sovit till och från under dagen..

NU ska jag och patte dricka te och sen hoppas vi Marcus snart kommer hem också...


KRAM och hoppas du också haft en skön helg...

LOVE LISA

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

19 september 2011 19:21

(jag kan knappt titta på bilderna utan att gå sönder av kärlekskänslor) ;) man bara Aaaaaaaaaaaaaaaw!
Vi har röstat här om vilken vi skulle vilja ha (OM VI KUNDE HA NÅN)o har kommit fram till den vit/röda ;) SHIT SÅ SÖT!!!!

puss o kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

22 september 2011 19:50

Jag ska viska det i örat på den i morgon då.. Kanske om du är snäll så kommer tomten med en..ler

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards