Alla inlägg den 4 september 2011

Av Lisa Persson - 4 september 2011 20:42

Jag måste berätta att jag har varit i Borlänge i fredags på kurs...

Jag är så lycklig för det gick så bra att jag knappt fattar att det är sant..

Ni som känner mig eller har läst boken vet att jag har haft svär panikångest tidigare och blivit så mycket bättre..

Men Borlänge har jag inga bra minnen i från..

Bara ordet Borlänge fick mig tidigare att få ångest..

Nu var det personal möte om den nya bemaningsplanen..

Även min nya kollega som börjar i Oktober var med mig dit...

Det ska bli så spännande och kul med så mycket nytt som kommer till det nya året..

Kommer att utveckla mig ännu mera på olika områden..

Åter till min ångest..

Jag satt där och kände efter  om jag kände något.. Inte ens  små lustig kände jag mig..

Jag kände mig så lycklig och stålt ska jag säga..

Träffade helt underbara människor som jobbar inom Vuxenskolan i Dalarna...

Alltid trevligt att träffas...

Nya saker som händer på mitt jobb i morgon...

Längtar dit...

Sov gott och gissa om någon är LYCKLIG...


LOVE LISA


 

Av Lisa Persson - 4 september 2011 20:32

Ja jag måste först säga att jag har haft fullt upp så jag har inte orkat blogga...

Men nu är jag här igen...

I lördags så var det mat runt Siljan och jag var och jobbade för Vuxenskolans kurser där.

Vi visade upp lite hantverk och hoppas det gav lite insperation att komma och lära sig nya saker..

Själv ska jag gå på lappteknik i höst..

Det ska bli så kul så.. Längtar dit..

Här visar jag nu lite bilder i från Ickholmen...

   Britta Eriksson..   Lena Lundemo tittar på det vackra som finns att titta på..   Britta Eriksson i från Vikarbyn gör allt detta fina..

  Jag ska också göra två så här fina kuddar...


    Lappteknik...



    Små söta Rättviksvantar... och Små Rättviks mössor..


Tvåändsstickning görs dom här vantarna på





        

Här görs det kålbullar...


  Så snygga handleds värmare är detta.. Vill ha dom....       Nunofiltning kallas detta för..  

Sista bilden är i från i dag när vi hade varit ute på gården och jobbat..

Djuren var tillomed slut...

Kungen och Nemo vilar...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards