Alla inlägg den 22 september 2011

Av Lisa Persson - 22 september 2011 20:03

När jag kom dit så var klockan 12.55 och mötet började kl 13.00

Då kommer det en kvinna fram till mig och säger att du är alldeles för tidig..

Va det börjar väl kl 13.00 sa jag..

JO men du har minst 25 år kvar innan du ska vara med i denna grupp sa hon..  Å jag började skratta..

Jag ska vara med här i dag och lämna info till er om den Digitalaveckan vi ska ha på Vuxenskolan i Rättvik svarade jag...

Älskar mitt jobb för man jobbar både med unga och gammla...

Det var trevliga timmar och sen vad många dom va..

Minst 100pers säger jag...

Det var musik och sång och uppträdande..

Temat på detta var Harry Brandelius..

       

Ja jag vet att mina vänner skulle ha uppskattat detta om dom hade fått vara med..

Kommer och hälsar på denna härliga grupp flera gånger..


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 22 september 2011 20:00

Här är jag och äter 1-2gånger i veckan...

Super god mat har dom här..

         

Maten ni ser är bara på salladsbordet..

Varmrätten kom sen den också men han inte knäppa kort på den underbara maten jag åt då...

Visst ser det mysigt ut..


LOVE LISA



Av Lisa Persson - 22 september 2011 19:44


Foto: Ingrid Fyhr


Vem saknar en smäcker kopparfärgad spottedmönstrad kattpojke som en längre tid observerats i Vikarbyn. Katten påminner i kroppsform och päls om en bengal eller abessinier, är helt otroligt social och vill vara med överallt.

Katten är chipmärkt med numret 098100270463, men inte ägarregistrerad vare sig hos Sverak eller Svenska Kennelklubben. Ingen i området där den vistas känner heller igen den.

Inte heller kan någon av de boende där ta hand om honom, utan hoppas att ägaren ska känna igen sin katt och hämta hem den. Tror du känna igen kattpojken, och veta var han hör hemma, ring då mig (Pia) snarast på            023-195 35    Falukuriren  .


Ja denna katt var jag och hämtade och vi kollade om han var märkt..Chippad..

Och det var han men inte registrerad.

Hoppas du eller någon annan känner igen denna härliga katt.

Har nyss varit och matat honom..

Eller kanske du kan erbjuda honom ett jourhem...

Ring Pia i så fall...


LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards