Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

2 män och vi på BOSPOREN

Av Lisa Persson - 22 januari 2011 10:12

I leksand i går...

Jag och Maria var till Leksand i går och skulle handla Smink tills i kväll då vi ska smika oss inför kvällen i kväll..

Vi ska på....




Nu är det äntligen dags , kvällen alla önskat !
70/80 tals kväll, Med Utklädnad och 70/80 tals priser i entre,bar&mat !!

Dj Lasse Mix , Erfaren Dj med hela 26 års erfarenhet , Ska ta er igenom en riktig nostalisk kväll med alla gamla goda artister från denna tid ...

Entrén kostar, som på gamla goda 70/80 talet , endast 80 kr !

Vi kommer också i baren att ha priser som på den gamla goda tiden, på utvalda produkter !!

Innan nattklubben, serverar vi i våran resturang en 2 rätters typisk meny från 70/80 talet.....

2-rätters 70/80 tals Meny, förrätt och varmrätt .... denna kväll endast 269 kr inkl. Entré ... 
Förrätt: Räkcocktail med hembakat bröd och husets rhode islandsås.
Varmrätt: Fläskfile Black&White med färsk pommes frites.
80-talets storsäljande efterrätt finns självklart att köpa för den som vill, Friterade Camembert med varma hjortron och persilja ... 

Glöm inte att klä er i modet från denna tid !!!

Tid Resturangen för 70/80 tals menyn?-20.00-22.00 
Tid nattklubben? 22.00-02.00
¨
Ålder?? - Detta är en unik kväll för dig som fyllt 33 år... 

...men kommer du i goda vänners lag får du naturligtvis
ta med dig en gäst som fyllt 25 år. 


Välkomna på Rättvik Bowlings 70/80 Taaals tema !!


Men vi fick även med oss två män på denna tur..Kjelle och Lasse

Så vi avslutade våra affärer på BOSPOREN med en drink..

En trevlig avslutning blev det...


Ja jag måste även berätta att jag var hos frisan i går och klippte mig och la i rosa slingor i håret...

Så nöjd så..

Har en super frissa på Annas hudvård vid namn Sandra..

Kan varmt rekommendera henne...


LOVE LISA


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards