Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Lisa Persson - 8 januari 2011 17:30

Ja jag hänger inte med längre känner jag..

Bråk och slut och hot o en massa andra tråkiga saker händer runt omkring  mina vänner..

Men jag säger som så att dra inte in era barn i alla saker som händer håll dom så långt i från det som det bara går...

Allt dom utsätts för kommer dom att ha kvar i hela sitt liv glömmmmmmmmmmmm inte det..


I dag har jag varit hemma och städat och är inte klar ännu med att städa ur min garderob ... Satte Marcus på att göra lite sådant i hans garderob också i dag..

Och det gjorde han så klart men han är inte heller klar ännu..

Nu ska jag sätta mig och ta en kopp te och bara njuta lite innan jag sätter in sista stöten i garderoben...

Maten har gått jätte bra för mig och jag har varit ute på en vända i dag med fast jag frös i dag...


Tack mina vänner för i går kväll också...

Kul när ni alla dyker upp så där..ler

LOVE LISA

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards