Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

I dag har jag träffat mamman Kristin som fick sitt hus ner brunnet.

Av Lisa Persson - 18 januari 2011 17:20

Ja i dag skulle jag åka till  Marie Erkers med ett lass kläder och leksaker igen..

Gud vad folk är snälla säger jag...

Marie har öppnat sitt hem för att folk ska kunna åka dit med kläder och saker..

Hon har gjort ett jätte jobb säger jag..

Och i dag på jobbet så ringde Falukuriren och sa att dom visste att jag samlade in kläder till familjen...

Och dom ville komma och prata och ta kort  på när jag och Marcus åkte i väg med ett lass..

Och det fick dom..

Jag åkte sedan till Marie och där fick jag även träffa mamman nu...

Hon och hennes familj var så glada för allt dom hade fått att dom inte visste hur dom skulle tacka...

Jag är bara glad att jag kunde hjälpa till och att jag fick med mig så många kompisar som kunde hjälpa oss att samla in sakerna till dom...

Kul att träffa mamma efter som jag inte ens visste vilka det var...

Nu ska jag göra middag till mig och Marcus...

LOVE LISA


 
 
Ingen bild

Annica D

18 januari 2011 19:03

Hej vännen,
Jag har lite kläder som Saga vill ge. Vad ska jag göra med dem? Vem tar emot dem?
KRam

Lisa Persson

19 januari 2011 07:51

Å lilla saga....
vad söt hon är..
Dom vill inte ha mer tjej kläder nu men lämna ner dom till Erikshjälpen i Rättvik.. dom skickar det vidare till barnhem..
Kram

 
Ingen bild

Mormor

19 januari 2011 09:32

Du tog inte med dej reportern till marie erkers?

Lisa Persson

19 januari 2011 13:27

Nä det ville dom inte.. men det kommer en intervju i morgon med mamma..
Dom ville inte tränga sig på för mamma var där då...
Kul att du läser min blogg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards