Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

3 fulla bilar med kläder

Av Lisa Persson - 17 januari 2011 19:39

Fixade jag ihop med lite hjälp till den familjen som fick sitt hus ner brunnet i fredags..

Vilka människor det finns måste jag säga..

Jag blev så rörd på många olika sätt..

Små killar som stod i pyjams och gav bort sitt pussel eller en nalle o.v.s

Det var en flicka på 9 år som gav en mobil och sina finaste barbis till dom...

Kläder i massor och skor och leksaker...

Man tror att folk har svårt att ställa upp på andra men inte då...

Alla ni som givit något sitter varmt i hjärtas hos mig med..

Den som ger får ofta något tillbaka..

Jag har fått massor kan jag säga i känslor och kärlek.. 

Och det är både fint och vackert och uppfriskade .......

Tänk om fler ville pröva och inte bara tänka på sig själv...


  


LOVE LISA

 
 
Ingen bild

Annica D

17 januari 2011 22:02

Lisa, du e toppen och det är lätt att dras med i ditt engagemang! Hoppas att familjen fick många bra saker så det kan gå vidare.
Kram

Lisa Persson

18 januari 2011 17:15

Vännen du är toppen du med din familj och alla saker och kläder ni givit dom...
Har träffat mamma och dom är så glad så för all hjälp...
Men kom ihåg att du har givit och jag körde dit era saker bara...
KRAM KRAM

 
Ingen bild

Birgit

17 januari 2011 22:31

Du har alltid haft ett stort "HJÄRTA" som slår för många och härlig omtanke för dina medmänniskor. Kram



http://anelmaed.blogspot.com

Lisa Persson

18 januari 2011 17:13

Tack Birgit..
Ja mitt hjärta slår för många..
Ja det finns dom som bara vill någon illa men det slår bara tillbaka till dom själva...
Kan man hjälpa någon så ska man göra det o.v.s om man känner dom eller inte...
Jag bara är sådan som person..

 
Ingen bild

Mormor

18 januari 2011 08:29

Ja jag hörde att hon som höll i insamlingen via facebook hade fått in jättemycket kläder o leksaker o en del pengar till familjen. Det finns godhet!

Lisa Persson

18 januari 2011 17:11

ja det är så härligt så.. jag nyss varit hos Marie med ett lass där och jag fick även träffa mamma som får alla saker...
Klart det finns godhet.. Hoppas bara fler kan visa den sidan...
Marie har varit toppen plus alla andra som har hjälpt till på sitt vis...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards