Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

ja ha då är söndagen snart slut då...

Av Lisa Persson - 9 januari 2011 17:28

I natt fick jag åka ner och hämta hem Marcus som fick ett blodtrycksfall...

Det spöregnade och det var -7 ute..

Fick stanna 2 gånger och göra ren rutan...

Det blev nästan morgon innan vi somnade...

Sen upp och väga mig...

Jag vart så glad så..

När jag hade vägt mig i tisdags när jag skrev att jag blev så glad så hade jag gått ner 2kg..

Men det berodde på att jag tappade så mycket vätska...

Men jag är så nöjd med mina -1,8kg på 7 dagar...

Har även i dag fixat med garderoberna och lite till i morgon sen så är jag klar..

Alla var ute i dag och gick och jag var inne då...

Men när vi ska börja med det då har jag det varmt och skönt ute och solen tar...

Blev bjuden på en kaffe drick i dag hos min goa granne Maria..

  

Kaffe och grädde och ingen alkohol i så klart...

Jag lurade med henne och dottern Anna ner till Rättvik och solade..

Har nog inte solat på några år tror jag...

Men skönt var det i allafall..

Nu håller jag på med att laga fisk i ugnen till i morgon...

Vill även visa bilder på Marcus kompis Erik som har på börjat sin tattoo..

en eller två sittningar till har han kvar...

Men visar här första sittningen..

  

Häftigt Erik....

Nu ska jag hänga sista tvätten för i dag....

Hej svej på dig...

LOVE LISA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards