Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

fy på mig..

Av Lisa Persson - 4 januari 2011 11:42

I morse så ställde jag mig på vågen fast jag inte skulle ställa mig på den fören på söndag..

Men jag skyller på att jag var tvungen att kolla åt vilket håll det gick åt denna gång med den feta kosten..

Och jag kan säga att jag blev lycklig...

Men berättar mera på söndag om detta..

Jag och Linda hade en prat stund för ett tag sen ang vikten..

Kan säga att jag sa så här att om jag fick välja mellan att ha kvar min vikt  eller att gå upp och sen må skit bra så skulle jag ta det sista..

Men just nu känner jag själv att jag >Har/är för tung igen..

Så där av mitt nya tag igen..

Men jag har ett annat tänk nu....

Känner mig mera säker på mig själv och vad jag vill...

Kan säga att jag började morgonen med en omelett igen..

3ägg och 2 matskedar grädde och vårlökar och riven stark ost och sen cayennepeppar på

Nu ska jag  städa ihop lite här hemma och ut och gå sen en vända sen på personalfestenl...

Vi hörs sen igen..

Kram och ah en härlig dag i dag..


Ett tips bara så här... när du är på väg hem  från en promenad så gå 10 -20 minuter till..

Varför hem redan nu..

Se på tv eller lägga sig och  läsa..

Ta en liten vända till..

LOVE LISA

 
 
Ingen bild

Mormor

4 januari 2011 13:40

ja det viktigaste är väl att man mår bra. Kul om du lägger ut lite recept på det du äter och andra tips som det med att gå en stund till. Lycka till,ska bli intressant att följa din viktresa här på bloggen.

Lisa Persson

4 januari 2011 21:52

ja hoppas det ger lite inspiration på olika sätt..
kul att du är med och tittar till mig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards