Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

-20kg till midsommaren..

Av Lisa Persson - 2 januari 2011 16:04

Ja nu ska det hända igen...

Har släppt för mycket på mina regler så nu är det bara att ta tag igen..

Börjar med maten sen bara förkylningen är borta så blir det att köpa kort på gymmet i byn....Men som ni vet så älskar jag att vara ute och gå i stället för gymmet men måste ju träna lite muskler också..

Varje söndag lämnar jag min vikt ner gång här...

Så gör jag inte det så säg till mig och heja på mig är du snäll...

Som Marcus sa när jag berättade detta för honom för några dagar sedan så sa han..

Jaha då kommer man att vara själv mycket igen då..

För tänk att du var ute i bland och gick i 4 timmar..

Ja gud så jag gick då...

Så jag vet att jag kan det igen...

Kan Lisa så kan du med....


LOVE LISA

  

 
 
Ingen bild

Joan

2 januari 2011 16:43

Hur gör du ? Mindre mat och mera motion.. eller följer du någon speciell diet ? Finns ju en uppsjö av olika metoder. //kram

Lisa Persson

2 januari 2011 18:24

Mindre mat och mera motion det tror jag inte på...
Man jobbar mycket med sig själv det sitter i huvudet..
Äta rätt och motionera är det man ska säga...
Och att man ska vara snäll mot sig själv...
Jag har ju skrivit en bok om detta...
Hitta idealvikten med Linda och Lisa..
Där finns det bra råd att få...

 
Ingen bild

Joan

2 januari 2011 19:29

Hej igen! Kan man köpa boken på bokhandeln?//kram

Lisa Persson

2 januari 2011 19:45

ja det ska gå eller sök den på nätet...
kram

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

2 januari 2011 22:37

Hej finaste!
Du kommer fixa det galant! jag kommer stötta dig!!
Sv: hahahaha jamen hörrö, det låter ju skitnice me blöte strumpebyxer!! hahahaha skrattar ihjäl mig ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Lisa Persson

2 januari 2011 22:53

Å tack för det hjärtat ...
Jag behöver nog en piska nu i tre veckor sen går det nog bara av farten...
Ja lät det inte mysigt med blöta strumpbyxor...
Kram Kram och asgarv här med...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards