Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa Persson - 19 juni 2010 20:35

  

Efter turen och frukosten så skulle det sovas..

Han gick och la sig i sin korg..

Han tar inte ens upp en 5 del av platsen...

Sen gillar kungen att sova på mig med..ler

  

Ja han sover nu också efter en del bus i trädgården....

Lite bilder från dagen...

Linda och Tomas var hit och tittade på honom....

Å vilken mage Linda har nu....

4 veckor har hon kvar...


Kolla in vad liten han är mot vedklossarna och jag har små bitar... ler

 

 


Här ligger han i gräset och knappt syns...

   

Bita matte kan jag redan också.. Ser ut som han suger på fingret...


   Hejsan Matte vill du inte leka med mig...

Å vad han är lite och vad passning det är på honom....

Han har inte kissat inne i dag heller.. Så duktig så....

Och bajsat har jag gjort ute....Ler stolt som en små barns mamma..skratt

LOVE LISA





Av Lisa Persson - 19 juni 2010 09:28

  

Tåget var försenat och då träffade jag på spindelmannen Max..

 

Å Tack Lovisa och pojkvän för passande på kungen..

Dom var så kär i honom att dom inte ville lämna honom till mig och Marcus...

Men dom kommer och hälsar på honom i sommar...

Tack Tack snälla ni för hjälpen.... 


                


Vistst är man liten och söt..

Han väger inte ens 1 kg ännu.. han sitter  här med mig och gör detta och det är inte det lättaste ska jag säga...

LOVE LISA


PS: Inte kissat inne ännu en gång och var bara vaken en snabbis vid 5 och sen sov till kl 09.00

Hoppas det håller i sig..ler

Av Lisa Persson - 18 juni 2010 16:25

Han som ringde i går ang ambulansen ...

Har ring i dag 37 gånger och pratat in en del samtal....

Han förstår inte varför jag är sur på honom....

Han måste vara helt sjuk...

Vissa intalade saker säger han så fin och nästa blir han arg på mig för jag inte svarar....

Det är som det inte hade hänt något....

Han har även ringt min pappa 11 gånger nu på en kort tid...

Ja hoppas det finns någon snäll själ som hjälper honom nu............


Nu ska jag ner och möta min stora KÄRLEK på tåget...

LOVE LISA


  

Av Lisa Persson - 18 juni 2010 07:01

  


Jag var ju till doktorn på morgonen och min snabbsänka låg på 16 och den ska ligga på 8... så något litet skit har jag i min kropp..

Men jag fick något för min hosta så klart..

Den är så jobbig så..

Jag var och hämtade ut den kl 10.00 och 12.00 låg jag vikt över mitt skrivbord..

Jag fick akut ont......................

Ja det beror nog på samtalet sa mina kollegor.. Nä detta är något annat så jag.. kanske ambulansen ska hämta mig endå sa jag mest på skoj...

Och herre gud så ont jag hade...

Men kan någon av er sa kolla om det är morfin i medicinen...

Jo mycket riktigt var det så...

Och jag har opererat bort gallan så jag tål inte morfin.. fick kramp i gallgångarna..

Så det var bara och ringa sjukan igen och be om något nytt..

Men jag hade bara en att välja på efter som jag inte kan ta morfin....

Hoppas jag blir bra snart i allafall...


Kan ni gissa vad som händer i dag då?!?!?

Kungen kommer.......

Gissa om jag längtar efter honom och Marcus efter sin lillebror...

Det kommer väl att bli mycket skrivande om honom nu...

Hans tåg resa börjar snart.....

En tjej "Lovisa" i från Göteborg tar honom med sig hem till oss...


Tack Pappa och alla andra för erat stöd i går....

Vad gjorde jag utan er.....

Och vet ni vad mera....

Det har spöregnat här sen 01.30 och gud så det har åskat i natt....

Och det spöregnar ännu....


LOVE LISA


Av Lisa Persson - 17 juni 2010 14:06

  


Vilket hemskt samtal jag fick i på jobbet på förmiddagen..

Det ringde och dom sa att det var i från sos alarmcentralen och dom skulle ha tag på Linda...

Å herre gud först när dom sa sos trodde jag det hänt min pappa eller mamma något och sen säger dom Linda..

Nej säger jag vad har hänt...

Hon har ont i halsen och kan inte andas säger hon i telefonen..

Ja men varför ska ni ringa henne då är ingen där hos henne så säger jag...

Vänta ska jag ta fram nr åt dig...

Ja för hon bor väl på stationsvägen 11 i vikarbyn....

Nä det gör jag...?!?!? och jag har ont i halsen men jag har varit på sjukan nyss...

vem är det som har ringt in detta säger jag...

Så fick jag numret och det var en som jag kände...

Detta måste du polisanmäla sa dom.. så här får man absolut inte göra..

Jag är helt chockad... Ringde min pappa och han varit lika chockad han med,...

Sen har han ringt runt till gud och alla människor......

ja nu blir det inte lätt....



Love lisa



Av Lisa Persson - 16 juni 2010 15:59

  


Jag har nu ringt på vårdcentralen och beställt tid tills i morgon bitti...

Jag hostar och hostar så jag blir galen...

I dag kunde jag vara ute i solen ca 20 minuter sen fick jag lov att gå in...

Orkar inte med solen och då är Lisa sjuk...


Vi får väl se vad dom säger i morgon bitti....

Hostar så jag har ont i nacken och ryggen och magen......

Lever på hals tabbletter..

Och det kan man ju inte göra....


Sen träffar jag nog min kusin Therese och hennes barn  Hanna och Marcus i morgon efter middag...

Ja om tiden räcker till så klart för dom...

Dom ska upp och göra Mora osäkert... 


Och snart så kommer min lilla vovve.....

Och hans namn blir nog Kungen..


Nu väntar jag och Marcus och Simon att dom kommer och klipper det sista på häcken ute så det är fint till midsommar...


Går och lägger mig en stund nu....

Tänker på er alla..

Har inte glömt bort er alls utan så orkeslös bara att jag inte finner något att skriva....


LOVE LISA

Av Lisa Persson - 15 juni 2010 21:19

Ett tag sen jag skrev..

Har inte haft lust eller ork att skriva något..

Kan ju bli så ibland...

Det har varit mycket runt omkring mig och jag är fortfarande sjuk.

I dag har vi börjat planera för midsommarn...

Å så kul.. älskar den dagen.. Den bästa på hela året......

Nu ska jag ta mig en kopp te och lägga mig och se på tv igen..

Kram och sov gott nu..


LOVE LISA


  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards