Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Lisa Persson - 6 juni 2010 18:18

I går kväll kom Kärran hit och hälsade på mig..

Hon var så söt när hon kom på sin sons moped...

Sen lite senare på kvällen så kom Kjell också hit och vi satt och hade det så mysigt ute vid elden..

Mina grannar tyckte nog inte om när jag eldade i går...Vi la på surved så myggen försvannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..............

Maria kom över en stund också på kvällen....

vi satt ute länge och ha det så mysigt så och vilka samtal vi hade..skratt.. Tur ingen spelade in oss... FNISS....

Men fy vad jag luktade rökt böckling när jag in..

Så det var bara att duscha...


I dag gick jag i från Sjurberg och det skulle jag inte ha gjort...

Helt sänkt efter den turen i det vackra vädret...

Legat nu och vilat i 2 timmar och känner mig helt slut i kroppen...

Det ska inte ta om.. 

Jag skriker jag är inte sjuk jag är så frisk så.................

Jag tror jag är frisk så då är jag nog det också...."Hoppas Jag"


Nu ska jag lägga mig och se på tv och ladda för i morgon...

Mycket denna vecka också...

LOVE LISA


  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards