Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Lisa Persson - 8 juni 2010 23:04

Är du sjuk eller är du rent av dum bara.......


Man kan ju börja fundera i allfall...

Får reda på mer saker  som jag inte vill veta men bra endå att få klart hur det ligger till med en vis person....


Jag har haft en super bra dag på jobbet fast jag var trött och slut i kroppen..

Blev bjuden på lunch i dag på bowlingen för jag har fyllt år.. 

Så trevligt så....

Sen har pappa varit hemma hos mig i dag och hjälpt mig lite...

Jag är så glad att jag har honom...

Pappa är en liten hustomte....

Nu ska jag lägga mig och sova....

KRAM och sov gott mina härliga vänner..


  


Av Lisa Persson - 8 juni 2010 07:39

Ja i går vart jag hemma för jag var och är inte riktigt frisk i från min hemska förkylning...

Kan tala om att det hände saker fast man var hemma och var sjuk...

Fick se en sida hos någon som jag inte har kunnat tro...

Kan säga att jag är jätte besviken att jag fick se/höra den sidan i går..

Men det bästa är att man inte behöver älska sina ex grannar eller sin släkt eller någon man levt ihop med eller någon man jobbar ihop med...

Men ibland kan det var en sjukdom eller bara ren avensjuka som kryper fram....

Varför har vissa så svårt att glädjas åt andra??????????????????????

Men jag älskar mina härliga föräldrar och min son Marcus och Mina vänner och grannar och jag älskar min arbetskamrat Gerd jätte mycket...

I dag ska jag i väg och jobba...

Hoppas jag orkar hela dagen..

Sen är det meningen att jag ska  på trädgårdskursen.. Vi ska på studiebesök till en gård...

Hoppas jag orkar det bara...

LOVE LISA

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards