Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Jag har längtat efter min pappa

Av Lisa Persson - 26 mars 2010 11:31

Snart 43 år och måste berätta att jag har längtar efter min pappa när han var i Thiland..

Min pappa och min mamma betyder mycket för mig...

Och pga boken jag skrev så står vi varandra mycket nära...

Jag är så glad att jag fick chansen att skriva denna bok..

Men som pappa sa...Lisa du har haft det 10 gånger värre...

Så det finns mera att skriva om i mitt liv....

När jag längtade så mycket efter min pappa så kom mina tankar till att tänk den dagen dom inte finns i mitt liv mera..

Förr var jag rädd och inte vågade tänka så för jag fick sådan ångest..

Visst får jag lite nu också för jag vill ju inte gå igenom det..

Men vet att det är livets gång men jag ser i dag att jag är så glad att jag har mamma och pappa i livet.. jag visar dom båda att jag uppskattar dom mycket på olika vis..

Och jag säger att jag älskar dom för det  dom är...


Och dom har ställt upp för mig och Marcus så mycket dom kunnat på olika vis och det är jag också mycket tacksam för att dom finns till för Marcus när han behöver dom..

Själv är jag uppväxt med ingen farmor och farfar eller mormor och morfar..

Så detta betyder så mycket för mig...

LOVE LISA...


Älskar mamma och pappa mycket...


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Persson - 27 april 2015 19:25


   Hej. Jag gjorde min magsäcksförminskning oktober 2013 o har gått ner -58 KG.  Har stått still i 6 månader i vikten men kroppen förändrar sig hela tiden sen dess. Jag har mått så bra och ångrar inte att jag fick göra denna operation. Det so...

Av Lisa Persson - 25 april 2015 09:22


I  Hej o godmorgon på dig.  Är i Sandviken hos min älskling sen i onsdags. I dag åker vi förbi sommarstuga på väg hem till Vikarbyn.  Hoppas du får en härlig lörda.  Love Lisa      ...

Av Lisa Persson - 16 april 2015 07:42


Ja önskar dig en underbar dag i dag. Har varit med på #radiodalarna nu på morgonen.  Kommer att lägga upp det om en stund.  Hoppas du kommer att tycka det är intressant och att du också tar jägarexamen.      ...

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:32


 

Av Lisa Persson - 14 april 2015 10:27

Jag fick nyss en inbjudan att få vara med på torsdag morgon o få prata om vad jag vill i 5 minuter.  Har bestämt mig nu vad jag ska prata om.  Men det får ni lyssna på kl 06.20. ;-) ...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards