Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Lisa Persson - 14 mars 2010 16:34

  

Kurser för män 2010

Folkhögskolan fristående kurser för män VT- 10

Kurs 1 
Hur man fyller på ispåsar 
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 
950:-

Kurs 2 
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? 
Diskussionsgrupp 
1500:-

Kurs 3 
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? 
Och hur lägga ner den igen efter urinering? 
Mycket praktiska övningar 
2000:-

Kurs 4 
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? 
Lösningar och exempel på videoband. 
2500:-

Kurs 5 
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna 
istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. 
Öppet forum 
1900:-

Kurs 6 
Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa 
Bilder och ljudband 
4000:- begränsade platser!!

Kurs 7 
Våga fråga efter vägen när du inte hittar 
Berättelser ur verkliga livet. 
1500:-

Kurs 8 
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? 
Körsimulator 
7500:- obegränsat antal.

Kurs 9 
Lär dig skillnaden på fru och mamma 
Rollspel 
1900:-

Kurs 10 

Hur man lär sig att älska shopping? 
Andningsteknik, meditation samt mental träning. 
500:-


Alla anmälningar är  bindande....


LOVE LISA


Av Lisa Persson - 14 mars 2010 10:10

Nu har det kommit upp lite grönt...

Chilin som kommer...

Så kul så...

 

Sen ser ni några blommar på mina tullpaner jag köpte i fredags på Stjärnhööksgymnasiet..

Den första är en  papegojtulpan  som jag ska visa hur den ser ut när den slagit ut..

      

Jag älskar tullpaner..

LOVE LISA

Av Lisa Persson - 14 mars 2010 09:25

Jag berättar lite om helgen...

I fredags så blev jag bjuden upp till Kerstin..

Det blev mat och dryck och mycket skratt..


I går sken solen och det så så härligt ut..

Tog fram kyckling och la i marinad, tänkte grilla ute...

Tog min stick korg med mig ut på gården där jag tagit fram  solstolar och bord..

Å fy fan.. vad kallt det var ute.. Det småblåste så kallt att jag gick in igen...

Till lagade maten inne i stället...

Hittade på en del saker sen....


Marcus och hans kompis åkte upp till stugan i skogen och bodde/bor där...

Han kommer väl hem till lunch tror jag...


Måste säga att det var den bästa melodifestivalen jag har sätt i går...

Allt var så bra gjort och bra upplägg.......

I dag kan jag sitta och sola på gården....

LOVE LISA


PS: ge någon en blomma i dag eller säg något uppskattat till någon i dag...

Jag vet till vem jag ska göra det till....

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards